W przypadku prowadzenia biura podróży bardzo często musisz mierzyć się z opiniami klientów. Nie dotyczą one jedynie kwestii takich jak komfort lotu, ocena hotelu, lecz również Twojej pracy, która będzie w sposób pozytywny lub negatywny komentowana przez klienta. Świadczenie wysokiej jakości usług nie powinno być obowiązkiem każdego przedsiębiorstwa tylko i wyłącznie ze względów moralnych – im lepsze zdanie będą o nas mieli np. użytkownicy internetu, tym chętniej będą się dzielić pozytywnymi ocenami na nasz temat. A w dzisiejszych czasach digitalizacji, każda wzmianka którą można znaleźć w internecie jest bardzo ważna.
Wizytówka Google ułatwia potencjalnym klientom znalezienie Twojego biura podróży, ale zezwala również na dodawanie opinii na jego temat. Jest to bardzo ważne narzędzie marketingu, które powinieneś wykorzystać aby móc organizować wspaniałe wakacje dla jeszcze większej liczby osób. Pamiętaj jednak, że tak jak w życiu rzeczywistym, tak samo w sieci można zauważyć wiele nieuczciwych praktyk.
Fałszywe opinie Google – regularnie sprawdzaj oceny!
Niestety, nie ma jednego sposobu na zablokowanie dostępu dla komentarzy, które zostały wystawione ze względu na próbę walki o klienta przez konkurencję. Jeśli zauważyłeś, że w krótkim odstępie czasu przybyło Ci dużo niskich ocen ze świeżo utworzonych kont, powinieneś porozmawiać ze specjalistą o możliwości ich usunięcia. Sprawdź pełną ofertę klikając tutaj: usuwanie opinii Google.
- Domki w Rowach – doskonałe miejsce na wakacje nad Bałtykiem - 20 września 2023
- Tanie akcesoria do e-papierosów – znalezienie najlepszego sklepu - 14 lipca 2023
- Trener personalny – kim jest i na czym polega jego praca - 28 listopada 2022